Bijeenkomst Nalaten aan Cultuur

• 25 oktober 2024

In het kader van de Week van Nalaten aan Cultuur hebben Museum Arnhem en Introdans een programma rondom dit thema samengesteld. Vrienden van Museum Arnhem zijn van harte uitgenodigd voor een inspirerende ochtend op maandag 4 november. Het museum opent hiervoor speciaal zijn deuren.

Veel generaties, van jong tot oud, genieten gedurende hun hele leven van cultuur. Geef ook volgende generaties die kans door uw toewijding en verwondering door te geven. Tijdens deze ochtend krijg je informatie over de mooie en betekenisvolle mogelijkheden tot nalaten.

Graag aanmelden vòòr 28 oktober, via een mail aan rsvp@museumarnhem.nl

10.00 uur: ontvangst met koffie/thee in Café Pierre in Museum Arnhem
10.30 uur: opening en welkom door Berry Kessels (gespreksleider)
10.45 uur: gesprek met Marieke van ’t Hoff (zakelijk directeur Introdans) en Saskia Bak (directeur Museum Arnhem)