Valkhof Museum blaast 25 kaarsjes uit

• 14 september 2024

Vijfentwintig  jaar geleden, 14 september 1999, opende het museum in Nijmegen de deuren – toen nog als Museum Het Valkhof. Al een kwart eeuw neemt het museum bezoekers mee op een reis door 14 000 jaar geschiedenis, van bijzondere Romeinse vondsten uit de regio tot prikkelende moderne- en hedendaagse kunst.

De komende 25 jaar beloven wederom grensverleggende verhalen en ontdekkingen, waarin Valkhof Museum het verleden en heden blijft verbinden en versmelten. Het volgende grote moment is al in zicht: in 2026 heropent het vernieuwde museum in het geheel vernieuwde pand. Voor nu bezoek je een tijdelijke locatie. “We kunnen niet wachten om samen de volgende stappen in onze geschiedenis te zetten”, aldus het museum.

2 comments on “Valkhof Museum blaast 25 kaarsjes uit